HTML

tokiohotelmania

Sziasztok! én storykat írok, az én életemről és a Tokio Hotel-ről. Megtalálom az igazi szerelmet és életem legszebb karrierét a Tokio Hotelnek köszönhetően. Remélem tetszeni fog a story. Sok sok komit írjatok. PUXXXX

Friss topikok

Linkblog

1. rész – A koncin

2008.05.19. 13:33 TimyTH

     

   

 

         Tom: – Nagyon szeretlek.

Én:– Én is nagyon szeretlek.

            És megcsókoltam, amikor ijedtemben leestem az ágyból, mert erősen el kezdett cseregni a telcsim.

            Én: – Halló. Ki az? -mérgesen

            Ema: – Szia, Ema vagyok.

            Én:– Remélem, fontos, mert a legszebb álmomból költöttél fel.

 

            Ema: – Hát, nagyon is fontos! Vettem jegyeket a TH-s koncira!

            Én: – Tényleg? Ez szuperjó! Nagyon örülök! –és felültem az ágyban az izgalomtól.

            Ema: – Én is! De siess, mert ma van az utolsó nap a suliban! Legalább ma ne késs el!

            Én: – Tudom!!!! És utána 3 hónap V-A-K-Á-C-I-Ó!!!! Sietek!

            Ema: – Ok. Na akkor szioka. Talizunk a suliban.          

           

            Felkaptam magamra valami menőt és siettem a suliba.

           

            Ema: – Csá! Képzeld, az utolsó jegyeket vettem meg!

            Én: – Ffhuj! Nagy mázli! És mikor is lesz?

            Ema: – Hát holnap! De apa majd elvisz minket a sportcsarnokig!

            Én: – De jó! Miután a dirinéni elmondja a mondókáját, sietek haza készülődni!

            Ema: – Én is! Már alig várom!

            Én: – Jaj, de izgulok!

            Ema: – Neked ki a kedvenced?

            Én: – Hát Tom!!!

            Ema: – Nekem Bill!!! Ja elfelejtettem mondani, h Vivi és Ale is jön velünk.

            Én: – Az jó!  Na akkor én el is tűntem innen.

            Ema: – Várj, én is jövök.

            Én: – Ok. Végre szabadok 1 nehéz sulis év után!

            Ema: – Hát igen. Végre. – és sóhajtott egyet.

            Én: – Ne szomorkodj már. Majd elfelejted Atti-t.         

Ema: – Igazad van!!! Nem is gondolok rá!!! Inkább megyek készülődni holnapra!

            Én: – Ok, akkor holnap tal. Szioka.

            Ema: – Akkor, szia.

           

           

            Végre eljött a várva-várt nap: A TH-s konci!!!!

            Korán felkeltem, felvettem a legrockosabb cuccaimat, majd átszaladtam Ema-hoz. Ő már ott várt az édesapjával a kocsinál.

           

            Én: - Csá. Elkéstem?

            Ema: – Dehogy. Akkor indulhatunk?

            Én: - Részemről igen.

            Ema: – Akkor induljunk!

           

            Hamar megérkeztünk. Már el kezdték beengedni a fanokat. Mi is siettünk bemenni.

 

            Én: – Gyere már! A legjobb helyet akarom kapni!

            Ema: – Jövök.

            Nagy nehezen mindenki benyomult a nagy terembe. És elkezdődött a konci.

            Bejöttek a srácok. Tom kezében 1 üveg volt, amiből el kezdte locsolni a vizet, majd eldobta a fanok közé az üveget.

           

            Én: – Elkaptam!!!!!!!!! –ordítottam boldogan.

            Ema: – Milyen mázlista vagy.

            Ale: – A kedvencemet énekelik!

            Én: – Tényleg,  a Scream!!!

           

            Tom többször ránk mosolygott. Mennyire édesek!!!

 A Scream után már mindenki tombolt. Majd az In die Nacht következett, ahol 1 kicsit lecsendesedtünk, majd a régebbi számok, de persze újak is voltak.

           

            Én: – Te, a konci után autogramot is osztanak??

            Vivi: – Hát remélem! Én Gustavtól akarok 1-et!

            Ale: – Én Georg-tól!!!!

            Ema: – Csajok, nem látjátok, hogy Bill a legcukibb???

            Én: – Hahó csajok?? Gondolom ezen nem fogtok összeveszni!!

           

            A fiúk nagyon sokszor visszajöttek a színpadra a rajongók kérésére,majd elbúcsőztak és a koncinak vége lett.


             Én: - Tök szuper volt ez a konci!!!

El sem hiszem, hogy láttam a srácokat!!!

Na csajok, ki áll még sort 1 autogramért?

            Ale: – Hát sajni nem jönnek autogramokat osztogatni.

            Vivi: – De miért? Milyen kár!

            Én: – Bizti ők is fáradtak. Egy ilyen óriási konci után.

            Ema: – Hát akkor menjünk haza. De most nem tud jönni apum utánunk..

            Én: – És akkor hogy megyünk haza?

            Ale: – Fogalmam sincs, már nem járnak a buszok.

            Vivi: – Majd elvisznek a TH-s fiúk. –mondta röhögve

            Ema: – Jaj, Vivi, ne hülyülj már! Ez komoly dolog.

            Vivi: – Rendben, na!

            Ale: – Szerintem menjünk gyalog a Szamos partján.

            Vivi: – Jó ötlet.

            Én: – Ne már! Én félek a sötétben!

            Ema: – Gyere már Timi, nem lehet olyan rossz!

            Én: - O..O…o…K.

    Lehet ténleg nem olyan rossz mind gondoltam.....majd kiderül.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelmania.blog.hu/api/trackback/id/tr17476764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása