HTML

tokiohotelmania

Sziasztok! én storykat írok, az én életemről és a Tokio Hotel-ről. Megtalálom az igazi szerelmet és életem legszebb karrierét a Tokio Hotelnek köszönhetően. Remélem tetszeni fog a story. Sok sok komit írjatok. PUXXXX

Friss topikok

Linkblog

3. rész - Tali Billel

2008.05.19. 13:39 TimyTH

            Bill:– David, itt vagyunk!(sajnos)

            Tom: – Hahó! David!

            David: –Nahát! Most kell jönni? Ha még egyszer késtek, ki vagytok rúgva!

            Gustav: – David, ne szívd mellre.

            Georg: – És máskülönben is a testőrök hibája!

            David: – Ok, ok. Most induljatok próbálni. Majd még beszélünk a dologról

 

            Próbák után:

            Tom: – Láttad mennyire jó csaj ez a Timi?

            Bill: – Tom, fejezd be! Ha őt is csak felhasználod, megöllek!

            Tom: – Csigavér. Neked ott van Ema.

            Bill: – De én……….Of na mind1.

            Tom: – Georg, Gusti, ti miről besz itt külön?

            Georg: – Hát, Viviről és Ale-ról.

            Tom: – Szuper! Végre jó csajszikra bukkantunk!

            Gusti: – Igen, fix amilyeneket mindig is akartunk!

            Tom: – Láttad milyen sexi lábai vannak? Bill!!! Hahó! Figyelsz ránk?

            Bill: – A..a..a….igen. Plz adod egy kicsit a telód, me az enyém letöltődött.

            Tom: – Tess… De siess. me megyünk ebédelni.

 

            Bill kiment az ajtó elé:

 

            Bill: – Haló!

            Én: – Haló. Szia Tom. Nem gondoltam volna h ilyen hamar felhívsz.

            Bill: – Nagyon hiányoztál. Nem tal. 17 h-kor a Nagyparkban?

            Én: – Ok.

            Bill: – De csak mi 2-en. Hogy jobban ismerjük meg egymást.

            Én: – Ok, tal. 2h-a múlva. Szia, Tom.

            Bill: – Szia, cicus. – Ez jól sikerült. Remélem, elhitte. – mondta magában.

 

            Addig én a csajszikkal:

            Ema: – Na, ki volt az?

            Én: – Csak anyum. Sajna haza kell menjek. Nem tudok veletek ebédelni.

            Vivi: – Hát ha muszáj…..

            Ale: – Na akkor holnap tal.

            A csajszik: – Szia!

            Én: – Sziasztok!

 

            Én gyorsan hazaszaladtam, és kerestem magamnak valami sexi cuccot.

Nemsokára a parkba értem. Tom még nem volt ott.

            Én: – Hol késik már Tom?

 

            A hátam mögött megszólal valaki. Megfordulok.

           




Én: – Bill, a…a…a…te mit keresel itt?

            Bill: –Nem számít. Az a fontos hogy itt vagyok.

            Én: – Történt valami Tommal?

            Bill: – Nem, dehogy is. Csak látni akartalak. –és a szemembe nézett.

            Én: – Ok…Csak nagyon meglepődtem. – mondtam, hisz nagyon zavarba jöttem.

            Bill: – Gyere, sétáljunk egyet.

            Én: – Ok. Ha már itt vagyunk. – sokáig sétáltunk, amikor végre, megszólalt.

            Bill: – Milyen szép itt… veled.

            Én: – Gyere a Vidámparkba! Nem messze van innen. – mondtam, hogy témát váltsak.

            Bill: – Rendben! – és el kezdett szaladni a villámvasút felé.

            Én: – Nem, nem! Én erre nem ülök fel!

            Bill: – Dehogynem! – és felvett az ölébe.

            Én: – Bill, tegyél le!

            Bill: – Na, indulhatunk. – és belerakott a székbe.

            Én: – Neeeeee!!!! - És nem vettem észre, hogy egész úton Billt öleltem félelmemben.

            Bill: – Hahó! Most már elengedhetsz! – mondta mosolyogva.

            Én: – Megérkeztünk? – kérdeztem egyik szememet kinyitva.

            Bill: – Igen. – és kivett az ülésből. Sokat szórakoztunk Nagyon jó volt vele. Szinte hihetetlen!!!

           

A kijárat felé.

Bill: – Kösz hogy eljöttél. Nagyon jól éreztem magam veled.

Én: – Én is. – és megöleltem. Majd valahogy közelebb kerültünk egymáshoz. Ő gyengéden megcsókolt.  Én is megcsókoltam, de még nem voltam biztos benne, hogy valójában ő tetszik, és nem Tom.. Ott smároltunk vagy 1 percet, majd:

Én: – Bill! Ezt nem szabad!

Bill: – De miért!

Én: – Először is honnan tudjam, h nem csak ki akarsz használni?

Bill: – Ennyire nem ismersz?

Én: – De hát nem is ismerlek jóformán! És ha majd csak úgy eltűnsz? És engem itt hagysz?

Bill: – Ez nem fog megtörténni.

Én: – Biztos?

Bill: – Igen….mert….mert…….SZERETLEK!

Én: – De még alig ismertél meg!

Bill: – Már az 1. perctől nagyon tetszettél nekem. De láttam h a tesóm úgy oda van érted……

Én: – Igen, ez a gond. De majd besz vele.

Bill: – Valahogy elrendezzük a dolgokat, most az a fontos, h itt vagyunk, együtt....

Én: – Igazad van, nem is gondolok semmi másra. Arra gondolok, jobban meg kellene ismerjük egymást....Hisz még csak 2 napja ismerlek....személyesen.(és el kezdtem kacagni)

Bill: –??? Miért  kacagsz?

Én: – Arra gondolok, azt mondtam, h nem is ismerlek....pedig már 2 éve TH rajongó vagyok.És mindig mindent elolvastam amit írt rólatok.de most, így közelebbről másnak tűntök, mint a Tv-ben...

Bill: – Vagyis? Én milyenek tűnök...így személyesem?

Én: – Hát...... mondhatnám...hogy......sokkal sokkal cukibb vagy ,mint a TV-ben.

Bill: – Köszi....Én meg soha nem gondoltam, hoyg egy rajongóval jövök majd össze....Tudod, mindig attól féltem, hogy őket csak a pénzem érdekli és a sikereim.

Én: – Jajj, ne is mondj ilyet. Én úgy szeretlek amilyen vagy. És nem érdekel h van pénzed.

Bill: – Tudod, azt hiszem, hogy te vagy az egyetlen, akitől ezt hallom.

És megcsókolt.

Ő a világ legcukibb pasija!!! Ebben biztos vagyok!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelmania.blog.hu/api/trackback/id/tr80476772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása