HTML

tokiohotelmania

Sziasztok! én storykat írok, az én életemről és a Tokio Hotel-ről. Megtalálom az igazi szerelmet és életem legszebb karrierét a Tokio Hotelnek köszönhetően. Remélem tetszeni fog a story. Sok sok komit írjatok. PUXXXX

Friss topikok

Linkblog

2. rész – Tali a fiúkkal

2008.05.19. 13:38 TimyTH

 

Egy kis idő múlva.

           

            Vivi: – Csajok, én egészen elfáradtam már. Még sok van hazáig?

            Én: – Hát. Még vagy két utcával arrébb. Gyertek fel hozzám.

            Ema: – Ok, csak érjünk már oda.

            Ale: – Csajok, én bemegyek a Non-Stop-ba egy Cola-ért. Ki tart velem?

            Vivi, Ema: – Én!!

            Ale: – Te nem jösz, Timi?

            Én:– Nem, majd megvárlak itt kinn.

            Ale: – Rendben, sietünk.

 

            Nagy zajt hallok a főút felől.

           

            – Á.. áááááá..!!!!!!!!!!! – ordít valaki.

 

            A hangok kezdtek közelebbről hallatszani. Majd megpillantom Tomot és Billt rohanni, a fanok meg utánuk.

 

            Én magamban: – Nem hiszek a szememnek. Ez nem lehet igaz!!! Ezek tényleg ők? Nem hagyhatom így őket! Segítenem kell nekik.

            Előbbször megbizonyosodtam, ha nem káprázott-e a szemem, majd odaszaladtam hozzájuk.

           

            Én: – Heló, fiúk. Ti tényleg a TH- ból vagytok?

            Bill: – Igaz, nem autogramot akarsz te is? – mondta lihegve

            Én: – Nem, nem. Asszem segítségre van szükségetek…

            Tom:– Hát én is úgy látom. – mondta a fejét vakargatva, a nagy tömegre pillantva, amelyik pont felénk tartott. – Bill, van valami ötleted?

            Bill: – A…a….Nincs.

            Tom: – És neked? – fordult hozzám.

            Én: – Hát….Egyenlőre csak az, hogy: SZALADJUNK!!!!!!

            Bill: – Jó ötlet.

           

            És el kezdtünk szaladni, ahogy csak bírtunk a megálló felé.

 

            Eközben a lányok az üzletből kijőve:

 

            Ale: – Héj! Hol van Timi?

            Ema: – Tényleg, hova tűnt?

            Vivi: – Szerintem megunt várni, és hazament. Elvégre nem lakik messze innen.

            Ema: – Nem, én nem így ismerem Timit. Vajon nem történt-e baja?

            Ale: – Szerintem nem. Egyébként is, mi történhetne vele egy ilyen békés kis utcában?

            Ema: – Igazad van. Majd felhívom otthon, mert az akkum teljesen lemerült.

 

            Még vártak egy kicsit, majd hazamentek.

 

            Addig mi 3an még mindig szaladtunk. Majd behúztam őket hirtelen egy bokorba.

 

            Én: – Figyu! Én nem messze lakok innen. Gyertek fel hozzám amíg lecsendesülnek a fanok.

            Bill: – Ok, mert ha itt maradunk, azok bizti letámadnak.

            Tom: – Szerintem is jó ötlet. – Mondta Billnek, miközben kacsintott egyet nekem.

            Én: – Akkor nyomás!

            Tom: – Itt?

            Én: – Te barom! Gyere már te    .....mániás!

           

            Kibújtunk a bokorból.

           

            Én: – Siessünk! Átmegyünk az úton, azon a kisutcán be és ott vagyunk.

            Tom: – Az jó, de lehet ennél jobban sietni? Mert szerintem nem.

            Bill: – Jaj, Tom, ne mind nyafogj, inkább szedd a lábad, mert mindjárt utolérnek!!!

 

            Egy kis idő múlva már a parkon is átszaladtunk és a tömbházhoz értünk.

 

            Én: – Na megérkeztünk. Gyertek be.

            Tom: – De jó, végre kifújhatjuk magunkat. – és rádobta magát az ágyra, fix mellém.

            Én: – Bill, te nem ülsz le?

            Bill: – Ja, de igen. Csak elgondolkoztam.

            Tom: – Még ilyen fáradtan is tudsz gondolkozni?

            Bill: – Aham… Arra gondoltam, hogy te miért segítettél nekünk egyáltalán? –és rám nézett

            Én: – Hát, mert én is fan vagyok. De tudom kontrolálni magam.

            Bill: – Értem. De nem akarunk a terhedre lenni.

            Tom: – Ne már, tesó. Felhagyhatnál a nagy udvariassággal.

            Én: – Nem vagytok a terhemre. Hogy képzeled? Még álmomban sem gondoltam volna h ti itt lesztek a szobámban! – mondtam Billnek mosolyogva. – Kértek üdítőt? Én Cola-t iszom. És ti?

            Ők: – Mi is!!!

            Én: – És egy hamburger is jöhet mellé?

            Bill: – Milyen egyforma a gusztusunk.

            Én: – Aham. Mindjárt hozom. - mondtam mosolyogva.

            Tom: – Ok.

             

            5 perc múlva:

            Tom: – Megyek, megnézem, mi van evvel a lánnyal. Szerintem nem is rossz…

            Bill: – Lehet. De 1-et mondok. Ne használd ki őt is, mint a többit.

            Tom: – Nocsak? Talán neked is tetszik? Ok.

            Bill: – Dehogy is….

 

            Tom kijött a konyhába, és átkarolt.

 

            Én: – Tom, fejezd be. Inkább segíts h bevigyem ezeket. – mondtam a kajára mutatva

            Tom: – Ok, farkaséhes vagyok.

 

            Tom: - És hol vanak a szüleid?

             Én: - Egyedül lakom, de a szüleim sokszor meglátogatnak.

Bill: - Ők messze laknak?

             Én: - Hát a város másik részében, de én ide akartam járni suliba, ezért itt vettek nekem egy lakást addig, amíg befejezem a sulit.

             Tom: - Aham, értem.   

 

 

            Miután kajáltunk, Bill elálmosodott.

 

            Bill: – Plz, megmutatod, h hol alszom? Mert egészen álmos lettem.

            Én: –  Persze. Te az én szobámban, Tom pedig a living-ben.

            Tom: – Miért pont ő a te szobádban? És te?

            Én: – Én a  vendégszobában.

            Tom: – OK-OK, már azt hittem…….- és ránk mutatott. Billel egymásra néztünk.

             Mi Tommal TVz- tünk 1 kicsit, Bill pedig elment lefeküdni. Tom keze elkezdett lefelé csúszni a trikóm alá.

 

            Én: – Tom, te bunkó! Még 3 h-ja sem ismersz, de te már ezt akarod. Inkább megyek aludni!

            Tom: – Velem? – maciszemekkel

            Én: – Nem!!! Egyedül! -mérgesen

 

            Még átmentem a szobámba a pizsimért. Bill ott aludt az ágyamban.

 

            Én magamban: – Milyen édesen alszik.

            És odamentem és megpusziltam. Ő erre átölelt. Persze még álmában. Majd meglepődve felugrott.

           

            Bill: – Mi van? Mi történt?

            Én: – A.aaaa…..Csak jó éjszakát akartam kívánni.

            Bill: – Ja, kösz. Neked is. – és megpuszilt. Ez után nyugodtan aludhattam.

 

            De mit beszélek itt össze-vissza? Már hogy aludhattam volna nyugodtan? Hisz el sem hiszem h Bill és Tom az én házamban vannak! És Bill az én ágyamban alszik. Ez annyira hihetetlen!

 

A sok izgalomtól és rohanástól elaludtam.

 

            Reggel zajra ébredtem.

 

            Én: – Fiúk, mi a helyzet?

            Tom: – Bill épp kaját akar készíteni. De nem nagyon sikerül neki. – mondja kuncogva.

            Bill: – Fogd be! Én legalább próbálkozok.

            Én: – Ok-ok. Várj, segítek.- mondtam Billnek.

           

 

            Mi 2en jót szórakozva elkészítettük a reggelit. Tom ez idő alatt telefonon besz.

           

            Én: – Tom hol ül olyan sokat?

            Bill: – Nem tudom. De né, már jön is.

            Tom: – Besz Gustavval és Georgal. 1 h múlva jönnek értünk.

            Bill: – Ok. Legalább megismerheted őket is.

            Én: – Igen. Ja majdnem elfelejtettem. Megyek, hívjam fel a csajokat.

            Tom: – Csajokat?

            Bill: – Tom!!! –és megütötte a könyökével.

 

            Én addig:

           

            Én: – Szia, Ema. Bocsi, hogy így otthagytalak, de történt valami!!!!! –én izgatottan

            Ema: – Semmi baj. De mi történt?

            Én: – Ugorjatok az egészen fel hozzám. Siessetek!! Szuperfontos! Bye!

 

            Közben csengetnek az ajtón.

           

            Én: – Vajon ki lehet ilyenkor?

 

            Amikor kinyitom:

 

            Tom: – Sziasztok. Jó h már itt vagytok!

            Én: – A.a…a. Igen. Gyertek be. – mondtam Gustávnak és Georgnak meglepődve.

            Bill: – Már kész van a reggeli. – mondta röhögve.

 

            Nagy nehezen elhelyezkedtünk az asztalnál, amikor ismét csengettek.

           

            Én: – Ki lehet már megint! Mindjárt jövök. –mondom a fiúknak – Ja ti vagytok, csajszik? Gyertek be.

            Ema: – Na mi volt az a fontos dolog?

            Én: – Hát ez… És kinyitottam a szobaajtót.

            A lányok ordítva ugrottak a fiúk nyakába.

 

            Én: – A.a…….tehát bemutatom a barátnőimet. Ema, Vivi és Ale.

            Tom: – Nem is rosszak. –súgta Georgnak sunyin.

            Bill: – Hey! –és Bill megint oldalba bökte tesóját.

            Én: – Gyertek enni.

            Tom: – Jó ötlet, farkas éhes vagyok.

            Én: – Ezt Bill főzte. Úgyhogy bizti fincsi lehet.

            Bill: – Kösz. – mosizva

           

            Evés után.

           

            Én: – Uram, fiúk! Ti mindig ennyit esztek?

            Tom: – Csak Bill és én. De ez még semmi.

            Ema: – El sem hiszem, hogy ti itt vagytok.

            Vivi: – De ti hogy kerültök ide?

            Bill: – Hosszú mese. Na de nekünk most indulnunk kell. David már bizti mérges.

            Ale: – Már ilyen hamar mentek? – és szomin Georgra nézett.

            Gusti: – Sajna igen… De majd még besz. – és Vivire nézett.

            Ema: – Hát jó.

            Tom: – Timi, leadod a számod?

            Én: – Hát persze. – és Billre pillantottam. Ő épp Emaval besz.

           

            Elköszöntünk egymástól. Bill visszafordult az ajtóból, mert egy kis dolga akadt a WC-n. Én utánamentem. Ő épp kifele jött. Amikor megpillantott, visszafordult.

 

            Én: – A….a…a…hát akkor, szia.

            Bill: – Szia. És szorosan átölelt. – és elindult kifele.

            Én: – Bill!!

            Bill: – Igen?

            Én: – De azért még látlak majd, ugye?

            Bill: – Hát persze. – mondta mosizva, egy olyan megnyugtató és kedves hangon , amit soha nem felejtek el.

Majd kiment a többiekhez, akik már lent várták a kocsinál. Én is lementem.

 

            Vivi: – Na akkor sziasztok. Remélem még besz tel-en.

            A fiúk a kocsiból: – Sziasztok!

            Tom: – Majd hívunk benneteket. – és kacsintott egyet nekem.

            Ale: – Ok.

            És az autó elindult.

            A csajok: – Sziasztok!!!! – ordították puszikat integetve nekik. Majd a nagy fekete autó eltűnt a kanyarban.

 

            Ema: – Jessz!!!! Ezt jól megfirkáltuk!!

            Én: – Hát igen…

            Vivi: – Tök jó. El sem hiszem!

            Ale: – És most mit csinálunk? Hisz vakáción vagyunk!

            Ema: – Gyertek vásárolni, és az után elmeséled hogy tal. a fiúkkal. – mondta nekem.

            Én: – Rendben.



Ez mind szép és jó. Csakhogy én úgy érzem, valójában nem is Tom tetszik......Ez hogy lehet, amikor ennyire cuki?  Majd melátom, holnap vajon mi is történik.....vagy már ma történni fog valami????

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelmania.blog.hu/api/trackback/id/tr90476771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása