HTML

tokiohotelmania

Sziasztok! én storykat írok, az én életemről és a Tokio Hotel-ről. Megtalálom az igazi szerelmet és életem legszebb karrierét a Tokio Hotelnek köszönhetően. Remélem tetszeni fog a story. Sok sok komit írjatok. PUXXXX

Friss topikok

Linkblog

4. rész - Az első fellépésem

2008.05.19. 13:45 TimyTH

 

Egy kis idő múlva:

 

Én: – Várj egy picit. Cseng a telcsim.

Bill: – Ne vedd fel.

Én: – Dehogynem. Haló!

Ema: – Szia. Gyere a Polus Centerbe! Ma van a tehetségverseny! És a srácok is jönnek.

Én: – Ezt ki mondta?

Ema: – Hát Tom.

Én: – És ki iratkozott fel?

Ema: – Hát…én felírattam magunkat. Ugye nem haragszol?

Én: – Hát megőrültél? Mostanában nem is próbáltuk meg semmi………..

Ema: – Hát, előadjuk a legjobb számunkat.

Én: – Na Ok. Akkor sietek oda. Készüljetek elő!

Ema: – Rendben, siess!

Én: – Bill, mennem kell. Majd még besz. Ja és még ne szóljunk rólunk a többieknek. Hisz döntenünk kell. Szia. – és megcsókoltam.

Bill: – De……Na mind1.  Jött egy SMS –em….. “ Siess a Polus Centerbe, a bejáratnál várunk.Tom”

 

 

 

Addig én a csajokkal:

 

Én: – Szevasztok. Siessünk próbálni!

Vivi: – Ok.

Én: –  Ema, Ale. Ti még tudtok gitározni?

Vivi: – Hát persze. Sokszor elpróbáltuk a számokat.

Ema: – Hát, gyertek, jelentkezzünk a játékvezetőnél.

Én: – Ok. Figyu, sokan eljöttek?

            Ale: – Most jövök kintről. Naon sokan vannak. És a fiúkat is láttam. Méghozzá az első sorban!

            Én: – Ajaj! Én nagyon izgulok!

            Ema: – Hát mindenki izgul!

            Vivi: – Hisz ez az első fellépésünk a közönség előtt!

            Én: – Na akkor gyertek!

           

 

A játékvezető: – A banda neve?

Én: – A  a a ..Hát….Démon Q’s.

A játékvezető: – Hm…Érdekes név. Ti léptek fel utoljára. Hogy ti zárjátok a versenyt.

Én: – De hát miért?

A játékvezető: – A főnök így akarja.

Én: – Hát, Ok….

 

 

Ema: – Démon Q’s? Ezt honnan szedted?

Én: – Hát, csak úgy jött. –mondtam mosolyogva. –  A fiúk tudnak rólunk?

Ale – Nem.

Vivi: – Bizti nagy meglepi lesz nekik.

Én: – Ahamz……..De most gyertek készülődni!

Vivi: – Válasszuk ki a cuccokat!

Ale: – Siessünk. Balra van az öltöző.

Mire elkészültünk(ami 1 h-ba telt), már következtünk is.

 

Én: – Hajrá csajszik!

Ema: – Mutassuk meg nekik!

 

A bemondó: – És most következik a legutolsó csapat, a ………

 

És kiálltunk a színpadra. Tetőtől talpig feketében voltunk. Elkezdtük énekelni a legjobb számunkat.

 

 

Ale:                                                Vivi:  

                                               



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Ema:                   

 

 













Én:

                  

 

 

 

 







Tom: – Jól látok? Ezek…??????

Bill, Georg és Gusti egyszerre: – A lányok!!!!!!

Bill: – De szép…..Mennyire……

Tom: – Bill, jól vagy? Mert egészen furcsán viselkedsz mostanában.

Bill: – Mit beszélsz. Normi h jól vaok! Csak hát…….

Georg: – Naon jó hangja van Timinek, és Ale milyen jól dobol!

Gusti: – És nézd Vivi-t! Eszméletlen avval a gitárral  a kezében!

Tom: – Milyen sexy Timi! De azért Ema sem rossz. Sőt……

Bill: – A…a…Igen.

 

És vége lett a számnak. Mindenki tapsolt és üvöltött. Mi odamentünk a fiúkhoz.

 

Tom: – Csodálatosak voltatok! És te milyen jól nézel ki.

Én: – Kösz. – és Billre néztem. Ö egy kicsit szomi volt.

Georg: – Naon szupik voltatok! De mért nem szóltatok nekünk is erről?

Ale: – Hát meglepinek szántuk.

Bill: – És sikerült is. Mennyire jók voltatok!

Gusti: – Ezt meg kell ünnepelni!

Vivi: – Majd később. Most mondják be a nyerteseket!

 

A bemondó: – Köszönjük, h eljöttek erre a különleges versenyre. Mindenki csodálatosan énekelt, de ahogy tudjátok, csak a legjobb csapat nyer díjat. De ne húzzuk tovább az időt. A nyertes csapat neve .....................Demon ...........Q’s.!!!!!!!

 

 

Én: – Ezt nem hiszem el! Mi nyertünk.-és a fiúk nyakába ugrottunk.

Ale: – Most ténleg mehetünk ünnepelni.

Bill: – Gratulálok nektek.

Én: – Köszi.

Tom: – Te, beszélhetnénk David-al. Lehet koncit is szervezne nektek.

Georg: – Felléphetnénk együtt.

Vivi: – Az nagyszerű lenne!

Ema: – El sem tudom képzelni, h ez velem történik. Ugye, nem álmodok?

Tom: – Csípjelek meg?

Ema: – Ne már! –és megpuszilta.

Én és Bill elmosolyodtunk ezen. Gondoltuk, hogy lesz ebből valami. De vajon jó v rossz? Ez kiderül a következő részben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelmania.blog.hu/api/trackback/id/tr44476782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása