HTML

tokiohotelmania

Sziasztok! én storykat írok, az én életemről és a Tokio Hotel-ről. Megtalálom az igazi szerelmet és életem legszebb karrierét a Tokio Hotelnek köszönhetően. Remélem tetszeni fog a story. Sok sok komit írjatok. PUXXXX

Friss topikok

Linkblog

Előszónak......

2008.05.19. 13:24 TimyTH

    Hello!

    Én Timi vagyok, Romániában lakom,16 éves vagyok a story-ban.  Egyenes, barna hajam van, zöldesbarna a szemem, nagyon szeretem a rock-ot és a Tokio Hotelt.
Éppen a három hónapos vakációmra készülődöm.
 
Ema Smith: a legjobb barátnőm, nélküle nem tudnám elképzelni az életem. Nagyon kedves, mosolygós, meghallgat ha gondom van, mindig felvidít.
Vivien Packer(Vivi): gyerekes, kedves, vidám csajszi, tök jól el lehet vele szórakozni.

Alexandra Bermant(Ale): ő a szomszédom, gyakran elbeszélgetünk, megértő, csendes, nagyon jó ízlése van, mindig vele megyek cuccokat vásárolni.

 Lehet a történetek olykor nagyon hosszúra húzódnak (vagy a nagy betűk miatt tűnnnek hosszúnak), de remélem lesz majd türelmetek elolvasni őket.

És ami a legfontosabb, remélem, tetszenek majd.
    Kérlek írjatok sok komit, hogy tudjam , mi a véleményetek.
Ja és ha van valami ötletetek a story-kal kapcsolatosan, nyugodtan írjátok meg MSN-n:

darkness_angel483@msn.com

 

(antik plz kíméljenek, és ne írjanak)



Jó szórakozást!!!!!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohotelmania.blog.hu/api/trackback/id/tr93476748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása